czwartek, 10 marca 2016

Pielęgnacja rzęs - olejek rycynowy

   Nigdy nie wiem jak mam zacząć pisać, jak się zwrócić do tych, którzy czytają moje słowa. Dzisiaj wyszło tak :D Przejdę od razu do rzeczy i do konkretów. 
   Prawie rok temu zaczęłam używać olejku rycynowego w pielęgnacji moich rzęs, które były w strasznym stanie, były krótkie, bardzo jasne i proste. Po pół rocznym (od 30.03.2015 do 11.09.2015) używaniu olejku na moje rzęsy wyglądały o niebo lepiej, zresztą spójrzcie na zdjęcie. 



   W rzeczywistości oczywiście wyglądało to jeszcze lepiej :) Rzęsy zdecydowanie ciemniejsze, dłuższe i nawet lekko się podwinęły. W ciągu tych 6 miesięcy zdarzyło mi się może z 3 razy jak zapomniałam nałożyć olejek na rzęsy. Potem zaczęłam używać odżywki do rzęs Realash (post). Kiedy ukończyłam kuracje, kupiłam nowe opakowanie olejku rycynowego i nadal go używam. 






   Jak widać olejek nakładam starą wyczyszczoną szczoteczką do rzęs. Bardzo wygodna metoda. Produkt aplikuję codziennie na noc na rzęsy i brwi. Na efekty na pewno trzeba czekać dużo dłużej niż przy stosowaniu specjalnej odżywki do rzęs, ale są one bardzo widoczne i jak dla mnie efekt jest bardzo zadowalający. W skrócie, jeśli chcecie w dość szybkim tempie (około miesiąc) uzyskać efekt długich, ciemniejszych rzęs zainwestujcie w odżywkę (ceny zwykle zaczynają się od około 50 zł, zależy od odżywki), jeśli natomiast możecie poczekać z efektem, ale chcecie zaoszczędzić to kupcie olejek rycynowy (cena za 100g około 8 zł). 

Dzięki za uwagę ! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz