poniedziałek, 7 marca 2016

Ziaja - Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom Liście manuka

   Zanim przejdę dalej zadam Wam pytanie: jesteście teraz czegoś pewni ? Tak? Jesteście w takim razie w błędzie. Nie można być niczego pewnym w życiu. Przekonałam się o tym kilka tygodni temu. W takiej sytuacji w jakiej jestem teraz powiem tylko, że trzeba próbować w życiu, lepiej żałować czegoś co się zrobiło niż resztę żywota pluć sobie w brodę, dlaczego nie zrobiło się tego i tego. 
  


 Nie żałuję, że spróbowałam dzisiejszego produktu, którym Wam przedstawiam czyli Pasty do oczyszczania z Ziaji Liście manuka. Na opakowaniu pisze, że jest ona do głębokiego oczyszczania, nie zgodzę się. Oczyszcza i bardzo fajnie pobudza skórę, ale szału nie robi. Dzięki temu, że ma w sobie grudki powiedziałabym, że jest to raczej drobny peeling do twarzy. Zapach jest bardzo przyjemny. Za opakowanie 75 ml zapłaciłam około 8 zł w Naturze. Pasta jest również bardzo wydajna. Używałam go kilka razy w tygodniu i sprawdził się właśnie jako peeling, czy z zaskórnikami mi pomógł ? Nie było efektu 'wow', ale także nie zapchał moich porów, więc nie zrobił mi też krzywdy :) 



   Jeżeli chcecie urozmaicić sobie swoją pielęgnację to polecam wypróbować :) Na zdjęciach macie cały skład i sposób użycia. Dziękuję za chwilę tutaj, dla mnie, pozdrawiam ! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz