środa, 11 listopada 2015

REALASH - odżywka do rzęs

  Dzisiaj chciałabym się pochwalić jak moje rzęsy wyglądają po prawie 2 miesiącach stosowania odżywki Realash. Miałam do dyspozycji tylko małą wersję czyli 1 ml odżywki, w standardowej wersji otrzymacie aż 3 ml, odżywkę możecie kupić >tutaj<. Cena takiej odżywki (3 ml) to 170 zł. Na początku chciałabym tylko wspomnieć, że zdjęcia nie są najwyższej jakości i nie oddają tego jak moje rzęsy bardzo się zmieniły. Jednak różnica jest zauważalna. Rzęsy są gęstsze, ciemniejsze i dłuższe, ale także bardzo sprężyste. Jestem bardzo zadowolona z efektu jaki osiągnęłam dzięki Realash i bardzo Wam ją polecam, sama na pewno ją kupię, tym razem standardowe opakowanie :)




   Odżywka zapakowana jest w bardzo zgrabne małe i poręczne opakowanie. Ma delikatną żelową formułę. Aplikator jest łatwy w użyciu, odżywkę nakładamy malutkim pędzelkiem tak jak eyeliner. Dla ciekawskich zamieszczam również ulotkę i skład odżywki :)







  Odżywkę zaczęłam stosować dokładnie 11.09.2015 roku, codziennie wieczorem. 8.11.2015 postanowiłam zakończyć kurację, gdyż odżywki zostało już bardzo mało w opakowaniu i chciałabym aby efekt długich rzęs utrzymał się jak najdłużej, dlatego teraz Realash stosuje tylko kilka razy w tygodniu. Nigdy nic mnie nie piekło, szczypało bądź swędziało, nie czułam również dyskomfortu w używaniu jej. Poniżej zdjęcia przed (góra) i po (dół). Rzęsy pomalowane tym samym tuszem.







   Dziękuję za poświęcony czas, a już niedługo recenzja maski do włosów Biovax :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz