poniedziałek, 23 marca 2015

Afrykarium Wrocław

  Zaczynając dzień od śniadania i zielonej herbaty pomyślałam, że odkopię zdjęcia z małego tripu do Afrykarium, które odwiedziłam niedawno. Jeśli ktoś się tam wybiera to radzę zakupić bilety przez internet i być na miejscu jak najszybciej ( ja byłam w niedzielę ). Do obiektu weszłam około 10, wychodząc po godzinie 12, kolejki były bardzo długie. Jednak polecam się wybrać.





 
   Na koniec oczywiście musieliśmy ( tak byłam tam z moją rodzinką ) odwiedzić położony blisko bar i spożyć tanie zapiekanki, wypad udany.
   Teraz takie pytanie już po za wycieczkami rodzinnymi: kto lubi mieć zajęcia na godzinę 15 ? Na pewno nie ja. Jednak dzięki temu ruszę tyłek do ćwiczeń (dwie strony medalu). Powodzenia Wam życzę na resztę tygodnia, peace !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz