środa, 10 lutego 2016

Zmywacz do paznokci w chusteczce ?

   Będąc ostatnio na zakupach przechodziłam obok strefy 'beauty' w Biedrze i zauważyłam opakowania ze zmywaczem w chusteczce. Jako, że jestem bardzo ciekawska, wzięłam na spróbowanie jedno opakowanie. 
   Jak dla mnie najlepszym zmywaczem, który nie śmierdzi i nie wysusza moich paznokci i skórek jest właśnie zmywacz z Biedry (ten w różowym opakowaniu z pompką). Niestety albo stety, test zmywacza w chusteczce padł wtedy kiedy miałam czerwony lakier, a wiadomo z czerwonym lakierem zawsze jest najwięcej zabawy, wacików i brudu, ale test to test :) 


   Zmywacz jest zapakowany w małą zgrabną saszetkę, idealną na wyjazdy. Produkt nie zawiera acetonu, posiada zaś olejek migdałowy i witaminę E i jest o zapachu czarnej porzeczki. Oczywiście zapach jest bardzo sztuczny, jednak lepsze to niż zwykły smrodek zmywacza.


   Chusteczka ma nam zmyć wszystkie 10 paznokci. Cena za jedno opakowanie (jedną chusteczkę) to ok 0,80 groszy. 


   Jak widać na zdjęciu chusteczka nie jest cała mokra czyli produkt nie znajdował się na całej powierzchni chusteczki.


   

   Próbowałam zmywać paznokcie tymi miejscami gdzie był produkt i tak chusteczka wyglądała po jednym paznokciu. 


   A tak po wszystkich 10 paznokciach. Jak widać paznokcie są czyste, skóra wokół już nie tak bardzo ale ze względu, że to był czerwony lakier mogę wybaczyć. 
   Dużo nie musiałam się napracować by zmyć lakier, jednak zmywacz sam w sobie był bardzo lepki i tłusty więc trzeba uważać z ubraniami podczas zmywania. Paznokcie były jak najbardziej natłuszczone. 


   Ze względu na wielkość Zmywacz do paznokci w chusteczce BeBeauty są idealny na wyjazdy, nie zajmuje dużo miejsca, jednak w domu wolę używać tradycyjnego zmywacza :) 

Dzięki za uwagę ! 
Do następnego posta, peace !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz