niedziela, 4 października 2015

Fall wishlist

   Przeglądając e-sklepy natknęłam się na kilka perełek, które chętnie widziałabym w mojej szafie. Lubię kupować rzeczy typu basic, najlepiej w odcieniach szarości, czerni, bieli lub czerwieni to moje ulubione kolory. A teraz kiedy nadchodzi zima mam w planie zakup dużego szarego swetra, czarnego kapelusza, grubego szalika i oczywiście kremu do rąk (to podstawa w zimne dni). Kilka propozycji zaprezentuję poniżej.


H&M - 80 zł

H&M - 80 zł

H&M - 80 zł

H&M - 80 zł

H&M - 280 zł

H&M - 80 zł


Cubus - ok. 80 zł

   Do listy dodałam także ciepłą zwykłą bluzę - tylko zastanawiam się nad kolorem - szara czy burgundową ? W H&M znalazłam jedynie szarą i chyba na nią się skuszę :)

H&M - 80 zł


  To by było na tyle z moich oględzin e-sklepów, gdyby coś wpadło w moje ręce na pewno zobaczycie to na moim insta :) 
Pozdrawiam !

2 komentarze: